In de wereld van vakantieoorden en recreatieve uitjes is klantenservice koning. Een recente ervaring van een bezoeker aan Center Parcs heeft echter heel wat stof doen opwaaien op social media. Deze gast, die een beroep deed op de klantenservice na ontevredenheid over hun verblijf, kreeg een reactie die verre van bevredigend was. Het resultaat? Een uitgesproken belofte om nooit meer voet binnen de deuren van de vakantiegigant te zetten. Laten we dieper ingaan op wat er precies gebeurde en hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Aanleiding van de frustratie
Het begon allemaal toen de betreffende bezoeker, wiens identiteit anoniem blijft, besloot om zijn ongenoegen te uiten naar Center Parcs. Na een niet zo plezierige ervaring tijdens hun vakantie, nam de bezoeker contact op met de klantenservice in de hoop op een oplossing of compensatie. De verwachting was om gehoord te worden en een vorm van erkenning voor het ongemak te ontvangen. Echter, de reactie die zij terugkregen, was ver beneden peil.
Bekijk de reactie op de volgende pagina.