‘Leveranciersmentaliteit’
Karla’s benadering van daten introduceert het concept van de ‘leveranciersmentaliteit’ waarbij mannen geacht worden de kosten van datingactiviteiten volledig op zich te nemen. Dit omvat alles van diners tot geschenken, nog voordat er sprake is van een formele relatie. Haar stelling dat mannen die de financiĆ«le middelen niet hebben, zich niet zouden moeten wagen aan daten, heeft voor ophef gezorgd. Zij beweert dat een man zijn waarde bewijst door te investeren in het leven van een vrouw, waarbij zij de lat hoog legt voor wat zij beschouwt als ‘waardige’ partners.
Investeer in liefde
Karla benadrukt dat het niet om een specifiek salaris gaat dat mannen moeten verdienen om te daten, maar om het vermogen om in de behoeften van beiden te voorzien. Ze moedigt vrouwen aan om hun normen te handhaven en te geloven in het bestaan van mannen die bereid zijn te investeren in een relatie. Volgens haar moeten vrouwen zichzelf zien als waardevol en waardig, en mannen moeten erkennen dat financiƫle stabiliteit een vorm van investeren in een relatie is. Dit advies kan controversieel lijken, maar het opent een dialoog over zelfwaarde, verwachtingen en de rol van financiƫn in romantische relaties.
Bekijk de beelden hier:
Wat vind je van dit advies? laat het ons weten in de reacties op Facebook.