Ben je een klagende klant van de populaire kippenzaak FC Kip? Wees dan voorbereid op een pittige reactie van eigenaar Jandino Asporaat. De komediant laat negatieve reviews niet zomaar aan zich voorbijgaan en reageert persoonlijk of via zijn team op klachten.
Jandino Asporaat pakt klanten terug
Jandino Asporaat heeft genoeg van de negatieve reviews over zijn kippentent FC Kip. Wanneer klanten zoals Naresh hun onvrede online uiten, kunnen ze rekenen op een scherpe reactie van Jandino of iemand uit zijn team. Naresh, die haar teleurstelling over haar bezoek deelde, kreeg dit aan den lijve ondervonden.
Kritiek op smaak en hygiëne
Naresh beoordeelde zowel het eten als de sfeer met een 1. “De hype is het echt niet waard,” briest ze. “De hot wings waren alles behalve pittig en hadden een nasmaak van gember. Niet te hachelen.” Ze had ook klachten over de hygiëne in de toiletten: “Bij de toiletten werd je lief gegroet door een mevrouw, maar ze kan beter de toiletten schoonmaken. Het stonk naar plas en overal lag water, of plas, eww.”
Servetjes en ontmoeting met Jandino
Naresh vond het ook schandalig dat er geen servetjes bij haar bestelling zaten. “Bij de balie vroeg ik een vrouwelijke medewerker om servetjes. Ze keek me zwaar geïrriteerd aan.” Daarnaast was ze teleurgesteld over de aanwezigheid van Jandino: “Jandino was er om foto’s te maken, maar het imago van FC Kip draait toch om Judeska? Waarom was Judeska niet aanwezig? De vibe voelde niet aan als de serie/film.”
Snoeiharde reactie van de eigenaar
Jandino of iemand uit zijn team reageerde fel op de recensie van Naresh. “Wij begrijpen dat Jandino zelf in de zaak was en enthousiast met iedereen op de foto ging, maar jij had voor 12,60 euro ook nog Judeska en waarschijnlijk Ping Ping, Nolti en Kofi verwacht?”
Drie keer raden
In de reactie van FC Kip wordt ook ingegaan op de klacht over de smaak van de hot wings: “Wij zijn onder de indruk van je culinaire verfijnde smaakpapillen. Het klopt dat je gember proeft, want dat is een ingrediënt in het gerecht. Precies, gember.”
De reactie eindigde met een opmerking over de lafheid van Naresh’s klacht: “Graag hadden we gezien dat je dezelfde bravoure die je toont in je review, ook had getoond in de zaak zelf. Jandino zou blij zijn geweest om persoonlijk met je in gesprek te gaan en FC Kip te laten groeien.”
Wat vind jij van de manier waarop Jandino Asporaat reageert op kritische klanten? Laat het ons weten door een reactie op Facebook achter te laten.